Bammetje Met…

Een no waste gesprekje met de echte helden onder ons!

Bammetje Met

Voor onze nieuwe campagne ‘Bammetje Met…’ interviewen wij sociale ondernemers en influencers die een positieve impact maken of willen maken op de wereld. Sociaal ondernemen zegt het namelijk al; dat kun je niet alleen. Er zijn genoeg inspirerende verhalen die een toneel verdienen. En laat een no-waste traktatie nu de perfecte manier zijn om een no waste verhaal te ondersteunen! Onder het genot van een Bammetjes Biertje of een gered broodje slaan wij de handen met de geïnterviewde ineen. Hoe inspireer je individuën om op een leuke manier duurzaam bezig zijn? Hoe kunnen wij samen impact maken? Het antwoord krijg je te horen in de interviews!

Inspirerende interviews met… Ondernemers en influencers

Samen impact maken staat voor Instock voorop. Naast dat voedselverspilling aangepakt moet worden, is het net zo belangrijk om mensen te inspireren. Door middel van interviews met influencers zoals Mark van Baal (Follow This), Willemijn Verloop (Social Enterprise NL) en Merel Wildschut (De Groene Meisjes) willen wij een concrete voorstelling maken van duurzame en circulaire initiatieven. Wat dacht je bijvoorbeeld van het vergroenen van Shell door het kopen van duurzame aandelen? Of het vissen naar plastic afval in de Amsterdamse grachten? De locatie en de traktatie hangen af van de geïnterviewde. Daarom wordt er de ene keer samen thuis een wentelteefje gegeten van gered brood, terwijl het gesprek de andere keer plaatsvindt in een plastic boot met een Bammetjes Bier in het handje (gemaakt van geredde boterhammen).

Binnenkort te zien bij Instock!